Usługi SEO – wybieraj doświadczone agencje

Skieruj się do agencji SEO Kraków, aby uzyskać fachową pomoc specjalistów.

Przedsiębiorstwa lub administratorzy stron internetowych, którzy marzą o tym, by wyświetlać się na najlepszych pozycjach w organicznych wynikach wyszukiwania, są w stanie to uzyskać na minimum kilka sposobów. Pierwszy – najbardziej wadliwy – to próbowanie działań samodzielnie. Nie mając kwalifikacji w kwestii SEO i nie obserwując regularnie doniesień o zmianach w algorytmie Google, trudno działać trafnie i – kluczowe – skutecznie. Drugie podejście to stworzenie etatu dla wprawnego SEOwca, lecz nie każde przedsiębiorstwo się na to decyduje z uwagi na koszty. Trzecia metoda to rozpoczęcie współpracy z agencją SEO. Wydatki przewidziane na takie działania można dostosować do możliwości finansowych zleceniodawcy. Zaletą zlecania działań agencji SEO jest to, że poza specjalistami od SEO w pracują tam dodatkowo osoby od copywritingu, kampanii Google Ads, kodowania czy grafiki, które służą rzeczową pomocą w tych sferach.

Po czym rozpoznać doświadczoną agencję SEO

Agencji SEO w Polsce jest co niemiara. Co wziąć pod uwagę podczas szukania firmy, która zwiększy naszą widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania? Rekomendujemy wybrać agencję, która funkcjonuje na rynku od kilkunastu lat. Liczba agencji SEO, a również tych kreatywnych i reklamowych, z każdym rokiem rośnie, co nie zawsze idzie w parze z jakością usług. Wybierając agencję, która istnieje od minimum dekady, można mieć zaufanie, że dysponuje ona znacznym doświadczeniem i może w każdej chwili zaprezentować ciekawe portfolio swoich dotychczasowych klientów. Agencje SEO na ogół na swoich stronach dodają zakładkę „Case study”. Przed zatwierdzeniem umowy warto zapoznać się ze studia takich przypadków, aby sprawdzić, jakich rezultatów można oczekiwać po danej agencji, jak również to z jakimi branżami pracowała oraz jakie trudności udało jej się rozwikłać. Solidna agencja SEO to taka, która pracuje transparentnie: zawiadamia o harmonogramie prac na nadchodzące miesiące, a także dostarcza sprawozdanie ze zrealizowanych działań i ich efekty.

Kolejny niebagatelny aspekt to spersonalizowana oferta i dostosowanie strategii działań do potrzeb działalności prowadzonej przez klienta agencji. Jeżeli agencja SEO na pytanie ofertowe odpisuje w parę minut, a oferta wygląda jak uniwersalny szablon, należy traktować to jak sygnał alarmowy. Po otrzymaniu zapytania pracownik doświadczonej agencji SEO kontaktuje się z potencjalnym klientem, aby dopytać o dodatkowe informacje o firmie, potrzebne do opracowania dla niej indywidualnej oferty. Mamy tu na myśli dane, których nie da się odnaleźć na własną rękę online, jak przykładowo informacja o realizowanych przedtem pracach SEO oraz o ważnych dla klienta usługach bądź produktach, które chciałby wypromować.

Rozliczenie za pozycje – czy to korzystna forma rozliczeń z firmą SEO?

Przezornie warto potraktować agencje SEO, które sugerują typ współpracy z zapłatą za uzyskany wynik. W takim modelu opłata odbywa się dopiero wówczas, kiedy słowa kluczowe uzyskają określone w umowie pozycje w SERP (np. wejdą do Top10 albo do Top5). To w dalszym ciągu często proponowany rodzaj rozliczeń, aczkolwiek wiąże się z wysokim niebezpieczeństwem – można bowiem osiągnąć szybkie rezultaty przy pomocy naruszania reguł określonych przez Google. Nieustannie modyfikowany algorytm też nie ułatwia spełnienia obietnic złożonych klientowi, z tej przyczyny odpowiedzialna agencja SEO nigdy nie zapewnia osiągnięcia konkretnych pozycji. Co do opłaty za współpracę z agencją SEO, to rzadko bywa ona stała – z reguły w pierwszych tygodniach po podpisaniu umowy potrzebne są większe nakłady finansowe, by opracować drobiazgowy audyt SEO, a w następnej kolejności zrealizować wszelkie wymienione w nim sugestie. W kolejnych miesiącach współpracy, gdy strona zleceniodawcy zostanie już zoptymalizowana, wydatki na działania są znacznie mniejsze.

Nasze dane kontaktowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]