Google radzi, czym się kierować przy zatrudnianiu firmy SEO?

Kliknij tutaj, jeżeli szukasz więcej informacji o tym, jak zatrudnić firmę SEO.

Jeśli masz swój biznes i tworzysz dla niego stronę www, zapewne po czasie rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, aby pojawiała się ona wysoko w wynikach wyszukiwania. Jasne jest przecież, iż w XXI w. obecność w internecie jest jednym z fundamentów sukcesu, gdyż to właśnie stąd wielu klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak zatem znaleźć dobrą agencję SEO? Warto wsłuchać się w wskazówki profesjonalistów, a najlepiej tych od Google.

Google radzi, jak rozpoznać dobrą agencję SEO

Nie można zaprzeczyć, że cała branża usług SEO, innymi słowy działań skupiających się na optymalizacji stron internetowych pod wyszukiwarki, powstała i nieustająco rozwija się w zasadzie wyłącznie za dzięki wyszukiwarce Google. Mimo obecności licznych opcji, jak np. DuckDuckGo, Baidu bądź Yahoo, nadal kluczowe są pozycje wypracowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto pragnie zaistnieć w sieci, powinien spróbować powalczyć o swoją pozycję na pierwszej stronie w Google. W przypadku branż, w których występuje mocna konkurencja, przeważnie nie jest to osiągalne bez konsultacji z ekspertami z firmy SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których idea SEO jest nowością, i nakręciło krótki kurs, jak znaleźć solidną firmę SEO.

Czym według Google charakteryzuje się solidna firma SEO?

Pracownik Google z ponad 10-letnim stażem w kilku punktach wyjaśnia, jak zidentyfikować rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród najistotniejszych cech między innymi:

  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od szczegółowego audytu strony,
  • zdolność szacowania budżetu i czasu niezbędnego do wykonania planowanych działań,
  • zapewnienie witrynie wsparcia technicznego oraz praca nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • nieustanny monitoring stanu strony i okresową analizę jej statystyk,
  • zagwarantowanie witrynie opieki technicznej oraz prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • zadbanie o ogólną widoczność strony internetowej, a nie tylko pozycjonowanie w wyszukiwarce na konkretne frazy.

Przedstawicielka firmy Google wskazuje również, iż dobra agencja SEO w żadnym razie nie obieca rewelacyjnych wyników z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony internetowej jest procedurą długotrwałym, w szeregu przypadków dającą wymierne rezultaty dopiero po kilku miesiącach pracy.